Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

Mitt hästintresse började med att min storebror började rida på kusåns ponny ridskola och då ville jag också göra det var dock inget för honom men där fastnade jag. Red i kusån i flera år sedan när jag slutade fick jag fortsätta ta hand om dollan som sålts till Lena (privatägaren) som stod kvar på ridskolan när jag ridit henne ett bra tag så började jag hjälpa maria med blandannat Milo som stod där sedan kom ju Mario som jag red 3-4 gånger i veckan lärde honom hoppa och sånt. har även ridit Roy, kusåns ponnyer, Halloween lenas b ponny som jag red in 2009, Rookie sedan började jag på Bodens Ridklubb där jag utvecklats nåå enormt har nu hunnit tävla lokalt i hopp och dressyr, klubb och mini klubb på 1,5 år ungefär på favoriterna Amira som det var från början sedan Pasadena.
Har nu under sommarn haft en egen foder ponny vid namn Puccini som är på foder i vännäs men har just nu en helt egen ponny som heter Pegasus.


gamla ridläger bilder på mig baloo o gänget.









Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback