Dagen

Vilken dag jag har haft! De har varit så himla kul och herregud vad mycket folk som kom för att titta, helt galet bra!

Åkte 10-bussen imorse och när jag kom dit blingade jag upp Agust grejer med extra mycket glitter, lämnade fikat och fixade lite innan de var dags att ta in hästen och börja fixa honom snygg inför luciatåget. Kan bara säga att han blev sjukt söt, fick sin egna tomteluva och allt :) Han har skött sig super hela dagen, kan lova att han är en av världens goaste hästar!

Blev problem med ett av våra nummer som inte kunde komma så då ersatte vi det med tolkning på miniskidor i ridhuset, världens bästa Harry fick dra fast de hann inte jag se... Tittade på resten av showen och hejade till 1000 på gymkhanan + duellhoppningen, grattis till Amanda, Lorden, Celise och Trine som tog hem hoppningen, hejaa!

När showen var slut så lekte vi flaggleken i ca 2 timmar, great! Nu är jag hemma i alla fall och ska snart åka vidare till Celise där jag spenderar natten, hade gött!

Förresten så har jag fått en nice idé på en header som jag jobbar på nu, yeey ;)


Kommentarer
emilia

du kollade visst på tolkning på miniskidor? x)



Blogg: http://emilialarssonnn.blogg.se/
2011-12-17 @ 18:52:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback