Skulle berätta om de ponnysar som kommer att skrivas om här på bloggen mest.
Privatponnysar som jag sköter och rider tar vi och börjar med...

Enghöjs Lord Winston
Världens bästa Plord! Denna fina kille ägs av Amanda (världens bästa amanda på världens bästa lordii, låter bra va?) och han är världens goaste. Supergullig kille att ta hand om och pyssla med, hantering överhuvudtaget - alert och pigg, ja han är en drömponny.
Lorden är en av de mest känsliga och pigga hästarna jag har suttit på, Amanda ska ha så mycket cred för han är inte lättriden och hon rider han så galet bra!!! Puss på Lorden och Amanda ♥

Första hoppbilden är lånad av hans gamla ägare, hoppas de var ok.

Trine 3341
Trinis-finis - finaste fjorddamen som finns! ♥ Superfin i allt, helt grym på att hoppa och går super i dressyr också. Haha rolig att tolka efter också! Extra plus är att hon ägs av Celise, Melie och Zia och dom är bäääst. Bilderna får förklara denna underbaring, ögongodis!! Om man ska skriva allt hon är och allt vi har gjort så blir texten alldeles för lång. Hon är verkligen bäst!


Sen har vi min ögonsten...

Harry
Denna underbara kille ägs av ridklubben och han betyder så himla, himla mycket för mig! Min bästis ♥ Vi har gjort mycket, allt från härliga uteritter, mycket bra resultat på tävlingar och att busa lite väl mycket på gymkhana (HAHA). Han är en så himla go och personlig ponny och jag älskar honom verkligen!! Världens bästa harrybarrybambam ♥


Där har vi dom som kommer skrivas om mest - älsklingarna!


Kommentarer
Julia

Världens finaste ponnysar har lätt våra ridklubb, massa pussar på dom! <3 och du och Harry är suveränt fina!



Blogg: http://juliafriberg.blogg.se/
2011-12-25 @ 15:50:00
Celise :)

men passe då?? :o ;)



Blogg: http://syskonryttare.blogg.se/
2011-12-26 @ 22:30:15
Felicia

Håller med julia, enormt fina (särskilt Lordii) :) <3



2011-12-26 @ 23:23:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback