Glad tjej

Hemma från julfirandet med släkten och nu sitter jag och letar efter lite hemsidatips angående min ridhjälm som ska klickas hem så snart som möjligt! Charles Owen Wellington Classic, ååh dreggel!  

Nöjd över julklapparna i varje fall, mycket smågrejer som jag inte orkar räkna upp men pengar fick stå för de bästa hihi. 3500 kr att köpa vad jag vill för (hjälmen och röda ridbyxor är prio 1, sen har jag andra planer) och 600 kr till övriga kläder. Great! Min söta pappa hade även fixar 3 förstoringar med bilder på mig och Harry, aww.

Har haft en super julafton och nu ska jag ringa Lovisa och prata med henne länge, min fina vän ♥ Sen ska jag ta och slå på en Disney-film, så himla söta men en del av dom är såå sorgliga. Ska även skriva vidare på ett inlägg som ska publiceras senaree. Intressant fakta njee, men god jul igen och pusss!

GILLAAA


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback