GYMKHANA

Hade gymkhana på ridningen idag och haha så himla bra de är! Terminsavslutning med min grymma ridgrupp och vi red på Harry och Amira. Båda två är inte helt vana vid gymkhana då Bellman är vår lilla stjärnhäst i det kapitlet men dom skötte sig super!

Amira var pigg och fin, hände inga större grejer med henne. Tycker de var kul att sitta upp på henne, hon var ju en av favoriterna för ett tag sedan :) Hon är i alla fall en riktigt fin tjej! Harry var taggaad och sista omgången skulle mitt gäng rida honom. Jag red sist och vi låg rätt jämt med Amira, hon hade lite försprång, vi vände upp på långsidan där vi hade ett hinder + en lång sträcka. Eftersom Harry har hoppförbud pga hans ben och bara får hoppa ibland så var han så glad över att få hoppa och jag var lite övertaggad för jag ville vinnaaa... La in räcerfart i galopp och wiho nog var han med på de! Gick bra och hann faktiskt fram till Amira, men när vi hade galopperat över mål så började han självklart att bocka, jag som satt där efter att ha drivit mycket, lite framåtlutad osv var inte riktigt med så dök (bokstavligt) ner från honom. Hahaha gud vad vi skrattade! Världens sötaste bus-Harry ♥ Tusen tack Kajza för en grym termin!!

/Tilda

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback