Idag

Har ridlekistjejerna varit jätteduktiga, som vanligt. Sköter sig super bortsett från lite skratt och slams ibland men dom är verkligen supersöta! Passe skötte sig bäst idag också, älska ponnyn.

Ikväll ska jag bara ta de lungt + gå och lägga mig tidigt. Har dragit på min en hemskt förkylning och min hals dödar mig snart, inte bra... Drogar lite halstabletter och nässpray, tack för att de finns! Imorgon blir det lägret, rida Pasadena, troligtvis fota Jenny, vara med Amanda och senare på kvällen sova hos Celise med Erika. Låter bra, får hoppas att jag mår lite bättre då för de blir en lång dag... Fick även ett grymt förslag på utmaningar, nämligen att gå hela travslingan med Erika i mörkret och filma, lär ju gå bra så mörkrädd som jag är haha...

Tror inte jag har nå annat att komma med, tänkte fixa ihop en sannings-lista om mig själv till senare, hadeee! :)

Grabbis idag, älska mobilskärpan!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback