IDAG + IMORGON

Hej! Uppdatering kommer inte vara på topp imorgon (och de har den inte varit idag...) men de är ju faktiskt julafton!

Hade ju stallvärdinnekurs idag och innan de så fotade jag Emilia, Amanda och Felicia + deras ponnysar! Blev tilldelad Bosse idag och tyckte de skulle bli kul att sitta upp på han då de var i början av terminen förra gången. Lilla hjärtat! De är mycke skillnad mellan han och Harry som jag bara har ridit nu, Boss är mer kantig och lång (från början då) eller vad man ska säga. 
   Bästa ridpasset jag har ridit på Bosse, helt klart! Jobbade mycket på volt med avsaktningar och på att ha en stadig hand och så vidare. HERREGUD vilken skillnad jag kände jämfört med andra gånger jag suttit på han, extra plus var nog att han var lite extra på hugget. Galoppfattningarna och galoppen var bästtttt, åh bäst-Bosse!

Nu ska jag nog gå och sova, klockan ringer 04.00 och då åker jag till stallet för att busa med Bossis i snön!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback