Jul

Nu har bloggen lite jultema, tycker att de blev jättemysigt! 
  Gick upp klockan 04.00 imorse efter ca 3 timmars sömn, otroligt nog så var jag pigg även fast jag brukar vara halvdöd på morgonen när jag inte sovit något i princip. Var i stallet vid 10 i 5 och gick till omklädningsrummet och bultade på lite kläder. Gick sen och gjorde iordning lilla Bossis som förövrigt är så himla go! Ritten var jättemysig - snö, mörker, härliga människor + finaste ponnysarna kan ju inte bli något annat än det? Perfekt start på dagen ♥

Nu ska jag ta och redigera bilderna jag fotade på Emilia, Amanda och Felicia och deras ponnysar (laddar upp några här också) och sen ska jag slå på en film och mysa med mitt fina långöra. Senare blir det att fira jul med släkten, god jul allihopa!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback