Klar

Har fixat något tillfälligt i varje fall! Tycker allt blev lite blått och är inte jättenöjd, men de bästa jag kan komma med nu pga min idetorka. Hittade även massa nya funktioner på mitt älskade photofiltre, de är ju ett plus! Harry och Passe fick stå för bilderna - bästhästarna, puss på dom!

Ska kolla lite mer Erika om lite tjafs i designen, om hon har nån bra ide osv! De behööövs, men den jag precis gjorde får räcka för tillfälleeet! Önskar att jag hade några fina utebilder med Harry, har ju bara bilderna sen tävlingar i ridhuset, vill ha fina utebilder med fint ljus och sådäär, åååh... Har sjukt fina bilder med Trinis men jag vill ju ha med Harrybarrybambambam, okej har inget mer att komma meed, kommentera gärna era ideer om ni har några!! SEYA

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback