min dag

Ridit Pegasus efter denna underbara julshows dag först ledde jag Bellman på luciatåget sedan galloperade jag Harry med 3 duktiga tolkare bakom min Hanne, Cecilia och Johanna. Johanna vann med att stå på skidorna i 13 sekunder, Cecilia tvåa med 11 sekunder och Hanne trea på 1, någontig sekund. När jag var klar med det så skyndade jag mig att fixa passe till en westernponny och sen så red jag honom i samma lag som Elvira och sin fina Pandora alla fyra var så triggade så det gick lite galet men är ändå super nöjd! Älskade finaste underbaraste Pasadena Conquest!
När jag kom hem for jag till Pegasus, tränade lite på slingan, skulle nog inte tagit det tränset och bettet jag tog han blev nå grymt stark aja gick i alla fall få stopp på honom efter en stund. aja älskar min fina ponny ändå!
hjärtat

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback