Planer



2012, nytt år, nya möjligheter. Ska börja tro på mig själv, ta de chanser jag får och ha ett lite mer organiserat liv. Har massa planer som kommer göra mitt liv så mycket bättre, ska lägga ner mycke tid på saker och jag ska köra järnet ut! Första planen är en tjejkväll med mina fina brudar, sådär dagen efter årskiftet, låter hur bra som helst, 2012 får en FET tagg! Vi ska jobba ännu hårdare med Usekt och se till så att alla på helahela ridklubben har en helt awesome vi-känsla, gruuumt!

TO DO LIST 2012
- Gå till affär och köpa leeesk, och när man ska betala -vadå betala? MANGE BJUDER!!!
- Sova i en hästtransport
- Vara vaken ett helt dygn
- Skicka kärleksbrev till Alex Pettyfer
- Gå fram till någon random på stan och fråga om deras autograf
- Hoppa barbacka utan händer
- Skriva en egen partylåt
- Se alla Harry Potter filmerna i streck

Denna lista ska fyllas på eftersom, fatta lång den ska bliiii!
Ni märker nog att jag övertaggar 2012 lite, men åh va grymt år de ska bli! 2 dagar kvar av 2011 som har varit så mycket bättre än 2010, och nästa år ska slå iår. Aja nu taggar vi järnet!!


Kommentarer
Cornelia {Foto, häst, vardag]

Halloj! Anmäl dig till DAGENS BLOGG! :D Vinnaren presenteras kl 20.00! :D



Blogg: http://kindofscofield.blogg.se/
2011-12-30 @ 14:40:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback