Presentations inlägg - Erika

Nu tänkte jag berätta lite om vem jag från andra halvan av bloggen är, Mitt namn är Erika jakobsen är född dagen iannan julafton år 1996. Hästar som den största delen i mitt liv består av är något mina inlägg kommer handla allra mest om. Jag bor i boden som ligger långt bort i intet men trivs ändå rätt bra här. Jag har en helt egen ponny en Lewiter valack på 11 år importerad från tyskland vid namnet Pegasus en riktig toppen kille som jag inte ägt särskilt länge har gått LA/LA tror jag det var.

Jag rider också på Bodens Ridklubb Tisdagar och går hoppgrupp för verksamhetschefen Stina varannan Onsdag på ridskole ponnyn Pasadena en superfin valack på 8 år som jag var nära att köpa men pågrund av hans storlek så blev det Pegasus istället. Jag tävlar i hoppning och dressyr men det är hoppningen som intresserar mig mest.
Min fina Pegasus
Passenassen
Detta är Pjokken min fina sköt häst en Nordsvensk på 150 någonting i mankhöjd :)
Och sen får vi ju inte glömma de två ponnyerna jag brukar rida då och då brukar bli 1 gång i veckan ibland mer.
Rex ett supersött Gotlands Russ född 1998
Den fina fjoddamen som är född 2002
Bilder på dem kommer sen :)
Orkar inte ladda upp bilderna på mina andra djur i detta inlägg.. då blir det så fruktansvärt långt :s
har iallafall En tollare (hund)  vid namnet Rex världens bästa! vi har också en Bichon havanies som heter Robin också jättefin! sen har jag en massa kaniner Ares en isabella brokad hane på 2,5 år, Percy svart en hona på 2,5 år, Ture en "blå" hane på 1 år, Tom Titten en vit blåögd hane på 1 år, Vera en rödförstärkt söt hona på 1 år och Bingo en bebis efter percy på ca 1 år.
Har också en råtta som heter Molly jätte läskig enligt mig tur att det är min systers. vi har ett Marsvin som heter Rocki på 1 år och en liten fågel som heter Sofus på några år bor hos min gammel mormor just nu då hon ville ha lite sällskap!
Jappp det var väl allt för mig :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback