Ridklubben

Känns bra att alltid sitta helt själv på bussen när jag åker till stallet på morgonen, busschauffören var snäll idag och släppte av mig utanför stallet istället för vid busshållplatsen, naiis.

Väntar på Jenny och Emilia nu och har precis plockat ut Bullens fingrejor ur skåpet som han ska ha på sig idag, iaf luvan då sadeln kanske inte ska med. Hittade världens sötaste bild på Lorden på google också, hos sin gamla ägare, hoppas de var ok att jag lånade den :)

Haha hur söt?!
Blir även Luleå idag och hoppas på att komma hem med ett par nya ridstövlar och kanske något annat välbehövligt? Fårse hur långt pengarna räcker då jag har planer på dressyrgrupp med en del av dom.

Har inte så mycket mer att komma med tror ja? När de två jag väntar på kommer så tar vi in grabbarna bus och ger oss av i skogen. Tog med kameran så bjuder förhoppningsvis på bilder när jag kommer hem, den kanske håller på och tjorvar när de är lite kallt men några borde de bli iaf. Vi hörs!


Kommentarer
Carro

Sv: Ja, hur ska man kunna ta åt sig av någon som man inte vet vem den är eller vet vad den snackar om.. haha.

Hade min tränare sagt att jag sög, då kanske jag hade tänkt på det men det är en annan femma. :)



Tack i alla fall och tack igen för du tycker om C. :D haha era ponnysar är också skitsnygga! Älskar headern, så himla gullig! Keep on going girls ;)



Blogg: http://baraacarro.blogg.se/
2011-12-29 @ 11:56:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback