Snabbupdate

Hej! Statistiken går uppåt, jättekul att ni läser bloggen :d
Har installerat ett antivirusprogram på datan nu men den har laggar fortfarande väldigt mycket när jag försöker göra något här, inte bra...  Märkte också precis att vi måste fixa sånnahära namnsavslutningar då de blir för otydligt vem som skriver inläggen, men jag fortsätter att arbeta på imorgooon.

Imorgon proppar jag med inlägg, är så töntig när det gäller bloggen och tycker inte om att skriva om den inte är färdigrenoverad haha! Tänkte i alla fall skriva lite om gårdagens ridpass och lite övrigt som jag tycker kan va bra och veta :) Nu ska jag se klart de 40 minuterna som återstår av min film, puss!

Bjuder på en söt bild sen förra årets Julshow med finaste Harry, älskade ponnyn!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback