Test

30 FRÅGOR
1. Vill du ha just nu: JULLOV
2. Stockholm eller Göteborg: Stockholm
3. Bloggar du läser dagligen: mina vänners + ponnysanning, dressyrmupparna osv
4. Är du kär? nej
5. Naturlig och nuvarande hårfärg: naturlig mörkblond, nuvarande rödbrun typ
6. Har du facebook? joo
7. Närmaste killkompisarna: räknar inte upp, taskiii om jag glömmer någon
8. Favoritfärg: hmm vet faktiskt inte
9. Hur många går i din klass: 24
10. Canon eller Nikon: CANON
11. Film eller bok: film
12. Senaste låten du lyssnade på: levels - avicii 
13. Har du ramlat något i vinter? hahahha jaa...
14. Vilken buss åker du mest? typ 3:an
15. Planer för 2012? massor ;-)
16. Är du kär i några av dina killkompisar? näe
17. Färg på väggarna i ditt rum: hos mamma lila, pappa beige
18. Förklara dina vänner med 1 ord: BÄST
19. Harry Potter eller Twilight? harry potter!
20. Sjöng du senast offentligt med: lovisa på konsum hahaha
21. Köpte du senast? julklapp
22. Sjunger du bra: nje
23. Ska du ha på dig imorgon: har jag inte bestämt än
25. Favoritmat: thaifoood
26. En du kan berätta allt till: isaaa ♥
27. Detta irriterar du dig på just nu: att min datamus blinkar rött när man rör i den
28. Ska du göra imorgon: skola + stallet
29. Vill du prata med nu: lovisa
30. Hur mycket är klockan nu: 21.47


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback