Dec. 18, 2011

Har varit bästa söndagen på länge! Har hunnit med att tolka med Trine, ridit Rex, vart på luciatåg, ridit finaste Harry och varit stallvärdinna åt min söta ridlekisgrupp!

Åkte till Vittjärv med fam. Lindberg vid 1 efter morgonens äventyr (hahah). Vi tog in ponnisarna och fixade dom och sen skulle vi då ut i skogen. Jag började med att rida Rex och efterhand taggade han upp sig. Melie, Celise och Emelie satt på och bakom Trine och efter vi hade provat lite skulle vi ta en galopp. Vi fattade galopp och skulle ökaaa och då skenade Pigge iväg med Erika och Rexiii tyckte vi skulle hänga på. Har aldrig suttit på en så snabb liten b-ponny, haha han kan springa om han vill! De löste sig i alla fall, dock tog de ett tag att få stopp på dårarna. Sen böt jag och Celise så hon red och jag åkte bakom Triniis.

Luciatåget gick superbra och efter de stressade vi vidare till brk där jag skulle ridaa. Blev ett pass på bäst-Harry som var pigg och jättefin idag! Galoppjobbet gick nog bäst av allt (dock så var han jättefin i allt vi gjorde i princip), jobbade i alla fall på att han inte ska bli så låg och tung i handen. Älskar den ponnyn mer än allt, han är verkligen bäst ♥

Nu ska jag försöka hitta någon som kan göra en header till bloggen då jag är inne i en rejäl svacka för tillfället, har verkligen 0 ideer... Nu ska jag slå på en film osv, pusss!

Kommentarer
Elvira

sv: tackar <3



Blogg: http://toppryttare.blogg.se/
2011-12-19 @ 21:28:44
celise

du glömmde ju om när vi körde ner i diket ;)) haha :D



Blogg: http://syskonryttare.blogg.se/
2011-12-19 @ 21:58:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback