Måndag

Han har missat din mammas begravning √
Han har missat din födelsedag √

HAHAHA jag och Emilia har roligt ibland! Haft en superdag men söta och roliga barn och andra härliga människor. Tidningen kom för att göra ett repotage om ridlekislägret och det känns som att jag börjar vara med i tidningen rätt ofta pga brk, haha... Fick rida en asfin Passe när allt var klart, älskade ponny. Har lite planer angående lite utveckling faktiskt ;-) Imorgon blir de lule med några fina girls och sen lägret igen, ska även se till att få träffa några fina vänner! Nu ska jag hjälpa Emilia med Oboy och sen ska jag hemåt, har lovat mammi att se skönheten och odjuret med henne... Hade!


Kommentarer
Maria

Tack! Säger desamma om er, supersnygg design och header! :)



Blogg: http://teamox.blogg.se/
2011-12-26 @ 18:04:30
Emilia - Teamboden

HAHAAHAHH vi är bäst...



Blogg: http://teamboden.blogg.se/
2011-12-26 @ 22:56:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback