Dagens uteritt

Lånade Pjokken idag och red ut i skogen tillsammans med min syster som fick rida Pegasus, vi konditonstränade litegrann i traven, tränade även på att flytta för skänkeln, tog även 2-3 kortare galopper. Pjokken var verkligen värld sin vikt i guld idag, superduktig och var super snäll när jag ledde in honom i stallet samt till boxen. Gick i skitfin form ååh älskar Pjokkis och Pegasus också såklart ♥
ps, rider mycket i skogen då underlaget på ridplan är hemskt, svinhalt och ojämt.

Kommentarer
Emelie Fredriksson - JUMPNERDS

Hej, vilken fin blogg ni har! Fastnade verkligen för den, headern var jätte fin :)



Kolla gärna in min och min kompis blogg, lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om den!



Ha det bra!

/ Emelie - JUMPNERDS



Blogg: http://jumpnerds.blogg.se/
2012-03-23 @ 12:43:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback