Förlåt!

Min uppdatering är i botten men har ingen motivation över huvud taget, har NO iaf.

Igår var jag i skolan, gick in till stan med Ida och planerade vår framtid, åkte till stallet, joggade en tur med världens bästa Bullen, hjälpte till på asylridningen, träffade min älskade Amanda, satt på läxläsningen utan läxor och slutligen åkte ut och körde med Bullen, Nina och Jenny!

Kan berätta att Bullen verkligen sköter sig amazing nu, han är på hårdträning så snart har vi slankaste shettisen som finns! ;-)

Idag ska jag iväg och om allt går som planerat så får vi en nykomling på bloggen, men är inte 100 än, ni får veta när det är helt bestämt osv. Aja, nu ska jag ha engelska, kram på er!

Fin bild på min älskling ♥ - för att de blev tråkigt utan bild!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback