Nyvaken

Vaknade precis och är en trött tjej 123. Ska vara duktig och städa snabbt nu, sedan packa och gå över med grejerna till pappi då jag flyttar till honom idag. Ikväll blir det troligtvis brk om jag inte kommer på något annat att göra ;-)

Glömde helt bort att skriva fler inlägg igår haha. Ponnyluvan passade på Boss men cobluvan var för stor, skulle fota Amanda men glömde kameran (haah jag är bäst) så gick ut med en Bulle som hade  sjukt mycket överskottsenergi. Gullet sökte efter saker att bli lite rädd för så han trippade och studsade lite, konstaterade med Mia att nu blir det hårdträning på den lillpåniiin. Pratade med Amanda och såg på Gossip Girl hela kvällen igår!

Aja, nu ska jag sätta igång med allt jag har och göra, ha en fortsatt treeevlig dag kramar!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback