Söka till ponnyakuten - varför?

Fick en fråga om varför jag ville söka till ponnyakuten. Jag har som sagt en massa problem med min lilla grabb han stannar på hinder (höjden spelar ingen roll) ibland stannar han på 30 till och med, han påminner mycket om Isabellas ponny Musse som var med i ponnyakuten 3 . Har även ett litet problem med lastning då han måste linas för att ta sig in i en transport. Hade också behövt hjälp hur jag ska hantera hans otroliga envishet tillexempel ibland vill han inte ta ett steg ur hagen och ibland vill han inte ens in i stallet. Så skulle ju verkligen behövt all hjälp jag kan få så jag någon gång kommer kunna starta en tävling.

Kommentarer
M_N Melinda

ponnyakuten verkar ju vara bra hjälp. hoppas ni kommer med :D



Blogg: http://munderstreckn.blogg.se/
2012-03-18 @ 17:25:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback