Svar på tal


Zeb var en tinker som stod på Mikkelsgården när jag bodde typ 100 meter därifrån. Blev tillfrågad om jag ville börja sköta/rida honom någon dag i veckan när jag var där med Celise som skötte en ponny där och åkte och skötte honom 2 gånger. Sen slutade ägaren att höra av sig och jag visste inte hur jag skulle göra. Efter några misslyckade försök att få tag i henne så la jag detta bakom mig, fick aldrig veta varför hon inte hörde av sig. Sen fick jag se honom på annons osv. Han var en jättefin häst iaf!


Kommentarer
E M I L I A

kmr ju typ ihåg han? :o



Blogg: http://emilialarssonnn.blogg.se/
2012-03-06 @ 20:12:00
Charlotta

Ååh! Det var ju min kompis syster som hade honom där! :D Dom hade honom på foder och sen sålde ägaren honom..



2012-03-07 @ 17:34:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback