Svar sen frågestunden - Tilda

Eftersom att det blev många frågor så delar vi upp det i 3 inlägg :)

Hur ofta rider du i veckan och vilka rider du?
Helt olika från vecka till vecka, rider lektion 1 gång i veckan men det brukar bli ridning mer än så.

Vilken häst rider du oftast?
Harry är det väl hihi.

Åka och se 1D konsert eller åka på Göteborg/Falsterbo Horseshow?
Oj, svår fråga... Båda två skulle vara riktiga upplevelser så jag kan inte välja!

Vem gillar du mest på brk?
Alla är bääst.

Vem gillar du mest i skolan?
Finns många trevliga personer i min skola, min klass + mina lärare är awesome!

Vem gillar du mest hemma hos dig?
Haha min familj + mina djur! = alla ohye

Vilket är ditt bästa recept på något gott?
Tror alla förutom jag skulle svara mina kladdkakemuffins med frosting, alla älskar dom förutom jag själv (Y)

Vem är du kär i?
Ingen för tillfälleet.

Vem gör din dag?
Olika från dag till dag!

Vem gillar du mest i 1D?
Kan inte välja en, alla är underbara på sitt sätt!

Om någon från 1D skulle komma och fråga om du ville flytta ihop med den skulle du göra det och lämna hästarna?
Njee, de skulle jag inte.

Bryr du dig om elaka kommentarer?
Tar åt mig väldigt mycket och mår dåligt av det faktiskt, men jag försöker inte bry mig.

Senaste köpet inom hästväg?
Snoddar.

Är du allvarlig när du säger att du hatar mig? ;)))
HAHAHAHA dog lite, såklart jag är :') 

Är Bullen din pojkvän?
En av dom, jaa!

Vem är din favorithäst?
Har mina älsklingar som näms här!

Vem är din bästis?
Har faktiskt inte någon 'bästis' men jag har väldigt många nära och helt underbara vänner, kan absolut inte peka ut en då alla betyder grymt mycket för mig!

Vem är snyggast i din klass?
Ska inte peka ut folk sådär ihii.

Vem är snällast i din klass?
Alla är snälla på sitt sätt!

Vilken är din favorit blogg?
Har faktiskt ingen stor favoritblogg, läser mina vänners och de trivs jag med så dom är mina favoriter!

Är du inne på facebook eller bloggen mest?
Är beroende av facebook så jaa, är inne på de mer...

Vilken är din favoritlåt?
Har många, allt me One Direction!

Välj:
Killar eller hästar
Godis eller morötter
Hästar
eller 1D
Musik eller morötter
Dressyr/hoppning
Fälttävlan/Trav
Kandar/pessoa - har aldrig ridit på ett kandar
Ost eller lax

Fiiint! Hoppas ni är nöjda med svaren :-D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback