Svaren sen frågestunden - Erika



Går det bra att hoppa Pigge nu?
Det går bättre och bättre, från första början fick jag han inte ens över ett hinder utan en massa "bråk". 

Går det bra att lasta Pigge nu?
Ja, så länge vi använder oss av linor

Vem gillar du mest i 1D?
Jag vet faktiskt inte

Vem gillade du mest i Melodifestivalen?
Ulrik Munther, Looren var också en favorit. 

Vem gör din dag?
oliiika, ibland mina vänner, ibland ponnyn ja olika från dag till dag.

Vem är du kär i?
ingen just nu. 

Om du skulle bli erbjuden att flytta till Stockholm, skulle du göra det då?
nää jag tror inte det! Trivs bra i "småbyarna"

Vilket gymnasium vill du gå på?
Har inte funderat så mycket faktiskt 

Gillar du ost mer än grönsaker?
hahah nej.. gillar inte ost överhuvutaget

Vem är din favorithäst?
Pegasus, vem annars! 

Vem är din bästis?
bästis, vet inte

Vem är snyggast i din klass?
inget jag kan som svara på hahah

Vem är snällast i din klass?
Jag tycker alla är snälla så

Vilken är din favoritblogg?
har flera "favoriter" 

Är du inne på facebook eller bloggen mest?
facebook

Vilken är din favoritlåt?
har massa 

Vilken är din favorithäst på brk?
Pasadena♥

Var kommer Pegasus ifrån?
Det beror på vad du menar, han kommer från Tranås som ligger långt utanför Stockholm. 

Välj:
Godis eller chips
Killar eller hästar
Musik eller städa
Ulrik Munther eller Justin Bieber - båda är snygga ♥
Sylt eller grädde - till våfflor
Dressyr/hoppning
Fälttävlan/Trav
Kandar/pessoa
Ost eller lax



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback