Tävlingsdagen

Gick och la mig alldeles för sent med sympton för ögoninflammation igår. Alarmet ringde kl 7 och jaa, har troligtvis en härlig ögoninflammation i mitt vänstra öga, nåja inget skulle få stoppa mig!

Harry var en latis och gick hyffsat i dressyren, de kan inte alltid gå bra! Skulle även hoppa med Boss och vad nervös jag var, har inte hopptävlat på typ 1 och ett halvt år tillbaka då jag har haft skräck för att hopptävla efter mina misslyckanden med Chira, då jag knappt kunde rida haha.
Allt gick hur bra som helst, felfritt runt banan och en supergla' ponny och ryttare. Gulligt värre att jag började gråta av glädje efteråt hihi. Kom hem med 2 st rosetter efter dagen. Finaste ponnypojkarna ♥

Lovisas pappa klickade bilder med sin asgrymma kamera och förhoppningsvis kan jag visa dom här snart!! Kvällen kommer jag spendera forever alone med melodifestivalen och... jaa bra fråga. Hoppas ni får en fin kväll, glöm inte bort att rösta på Ulrik eller Loreen!


Kommentarer
Elvira

SV: Yeah!!! Me like <3



Blogg: http://toppryttare.nu
2012-03-10 @ 19:16:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback