Utan Dina Andetag "Qnut"

Har beslutat mig för att om jag hittar rätt köpare till min älskade Qnut så ska han säljas.

Känns så hemskt men har inte tiden som han skulle ha så det är nästan synd om honom. Vill att han ska komma till ett hem där han (gärna) hopptränas/tävlas då han tycker det är superkul men som en myskanin funkar han även bra.

Dvärgvädur är han, blå zobel. ca 1,5 år i nuläget. Från Hedlandets kaniner.

Om du skulle vara intresserad av att börja kaninhoppa så är han en bra första kanin! Norrbottens Kaninhoppare (där vi tävlade) är världens bästa!!

Med följer en (har 2) bur/ar, transportbur (stor en...) selar och koppel (låda till de också), matskålar, kisslåda (har 2 här med), höhäck, vattenskålar + ett hus. Tävlingsbok har jag också, i skrivet några tävlingar och så har han 1 pinne i lätt rak hihi. Säkert nå mer som jag har glömt.

Har inte bestämt något pris änså länge men om någon är intresserad så får ni hemskt gärna höra av er! Skulle kännas bra om det var någon jag känner/vet vem det är.
Med alla tillbehör skulle priset kanske ligga på ca 500 kr.

Sitter med min bäbis i famnen, han är världens gulligaste verkligen ♥
Har ni frågor är det bara att kontakta mig!






Kommentarer
celise

nutti! :( ♥



Blogg: http://syskonryttare.blogg.se/
2012-03-22 @ 19:25:33
E M I L I A

QNUT! :-( ♥



Blogg: http://emilialarssonnn.blogg.se/
2012-03-22 @ 21:08:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback